Didaktické průsečíky mezi češtinou jako prvním a druhým jazykem v kontextu učebnice češtiny jako druhého jazyka Paráda! Učíme se česky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F23%3A10473707" target="_blank" >RIV/00216208:11210/23:10473707 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=B1tfWrBqi~" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=B1tfWrBqi~</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktické průsečíky mezi češtinou jako prvním a druhým jazykem v kontextu učebnice češtiny jako druhého jazyka Paráda! Učíme se česky
Popis výsledku v původním jazyce
Text popisuje současný stav vyučování češtiny jako prvního a druhého jazyka v kontextu českého školství. Dále se zaměřuje na inovativní postupy v učebnici češtiny jako druhého jazyka pro žáky 2. stupně ZŠ s odlišným mateřským jazykem.
Název v anglickém jazyce
Didactic intersections between Czech as a first and second language in the context of a Czech as a second language textbook Great! Learning Czech
Popis výsledku anglicky
The text describes the current state of teaching Czech as a first and second language in the context of Czech education. Furthermore, it focuses on innovative practices in the Czech as a second language textbook for pupils of the second level of primary school with a different mother tongue.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů