Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The XXXth Autumn Symposium, Artificial intelligence in FLE lessons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F24%3A10493206" target="_blank" >RIV/00216208:11210/24:10493206 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.suf.cz/symposium-d-automne/" target="_blank" >https://www.suf.cz/symposium-d-automne/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Le XXXe Symposium de l'automne, Intelligence artificielle en cours de FLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Atelier pour les enseignant.es de FLE : Faut-il avoir peur de l&apos;intelligence artificielle ?A partir d&apos;un document audiovisuel authentique qui pose la question Faut-il avoir peur de l&apos;intelligence artificielle ? nous avons proposé aux enseignant.es du FLE tchèque une activité pour réfléchir aux opinions qui circulent facilement sur Internet. Il s&apos;agit d&apos;adopter face a elles une attitude critique : quelle est la part des idées reçues et des émotions ? Quels arguments sont-ils fallacieux ? Lesquels sont-ils valables ? L&apos;atelier destiné aux enseignant.es du FLE visait le développement de l&apos;esprit critique chez les élèves par la distinction entre un argument rationnel et les jugements subjectifs présents très souvent dans l&apos;espace virtuel.

  • Název v anglickém jazyce

    The XXXth Autumn Symposium, Artificial intelligence in FLE lessons

  • Popis výsledku anglicky

    Workshop for teachers of French as a foreign language: Should we be afraid of artificial intelligence?Based on an authentic audiovisual document that poses the question Faut-il avoir peur de l&apos;intelligence artificielle? (Should we be afraid of artificial intelligence?), we proposed to Czech FLE teachers an activity to reflect on the opinions that easily circulate on the Internet. The aim is to adopt a critical attitude to these opinions: how much of it is based on preconceived ideas and emotions? Which arguments are fallacious? Which are valid? The workshop aimed at FLE teachers was designed to help students develop a critical mindset by distinguishing between rational argument and the subjective judgments so often found in virtual space.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    20

  • Počet zahraničních účastníků

    5

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce