Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diskuse nad profesionalitou učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501D9J" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501D9J - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diskuse nad profesionalitou učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem je diskutovat profesní specifika učitelství v kontextu kritických analýz a v komparaci s dimenzemi Korthagenova modelu učitelovy profesionality (2004). Jednotlivé dimenze tzv. cibulového modelu jsou konfrontovány s vybranými aspekty pojetí učitelství jako omezené, částečné či nemožné profese. Autorka se pokouší formulovat argumenty, jež tato kritická stanoviska zpochybňují a současně poukázat na jádrové znaky učitelství jako pomáhající profese.

  • Název v anglickém jazyce

    Discussion on teacher professionalism

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this chapter is to discuss the specifics of teacher profession in the context of critical analysis and comparison with the dimensions of Korthagen´s Onion model of teacher professionalism (2004). Each dimension of Onion model is compared withselected aspects of the concept of teaching as a limited, partial or impossible profession. The author attempts to formulate arguments which this critical opinions challenge and at the same time highlight the core features of teaching as a helping profession.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická diagnostika a profese učitele

  • ISBN

    978-80-7464-653-9

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    65-85

  • Počet stran knihy

    108

  • Název nakladatele

    PdF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly