Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Právo, online marketing a iracionální faktory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F21%3A10452984" target="_blank" >RIV/00216208:11220/21:10452984 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=PCrmASGgDQ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=PCrmASGgDQ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Právo, online marketing a iracionální faktory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je poskytnout kritický pohled na současnou právní regulaci online reklamy a vybraných praktik online marketingu v České republice, a to v kontextu hojně využívaných poznatků psychologie a behaviorální ekonomiky. Reaguje zákonodárce adekvátně na poznatky o iracionalitě lidí při rozhodování o koupi zboží a služeb? Jak k právní regulaci přistupuje rozhodovací praxe? A je rozhodovací praxe v České republice a ve vybraných státech EU jednotná? Na tyto a některé další aktuální otázky bude autor v tomto příspěvku reagovat,a to v kontextu své dosavadní právní praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Law, online marketing and irrational factor

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to provide a critical look at the current legal regulation of online advertising and selected issues of online marketing in the Czech Republic with regard to the widespread use of knowledge of psychology and behavioral economics. Does the lawmaker respond adequately to knowledge about the irrationality of people when it comes to decision of buying goods and services? How does decision-making practice approach legal regulation? And is decision-making in selected EU countries uniform? The author will respond to these and some other current issues in this article in the context of his current legal practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jurisprudence

  • ISSN

    1802-3843

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    1-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus