Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10470087" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10470087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-289" target="_blank" >10.5817/PedOr2022-3-289</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá otázkou, jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku na vysokých školách. Autor představuje koncept programu rozvoje didaktických dovedností doktorandů na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Článek nabízí malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů, který by jim pomohl stát se kvalitními vyučujícími.

  • Název v anglickém jazyce

    What should doctoral studies look like to prepare students well for teaching? A small guide to designing a workable programme for developing doctoral students' didactic skills

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the question of how doctoral studies should look like in order to prepare students well for teaching at universities. The author presents the concept of a programme for the development of didactic skills of doctoral students at the Faculty of Law of Charles University. The article offers a small guide on how to design a workable didactic skills development program for doctoral students to help them become quality teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

    1805-9511

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    289-302

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus