Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F22%3A10470087" target="_blank" >RIV/00216208:11220/22:10470087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=83ih_5Qcbu</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-289" target="_blank" >10.5817/PedOr2022-3-289</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá otázkou, jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku na vysokých školách. Autor představuje koncept programu rozvoje didaktických dovedností doktorandů na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Článek nabízí malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů, který by jim pomohl stát se kvalitními vyučujícími.
Název v anglickém jazyce
What should doctoral studies look like to prepare students well for teaching? A small guide to designing a workable programme for developing doctoral students' didactic skills
Popis výsledku anglicky
The article deals with the question of how doctoral studies should look like in order to prepare students well for teaching at universities. The author presents the concept of a programme for the development of didactic skills of doctoral students at the Faculty of Law of Charles University. The article offers a small guide on how to design a workable didactic skills development program for doctoral students to help them become quality teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
1805-9511
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
289-302
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—