Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F24%3A10496706" target="_blank" >RIV/00216208:11220/24:10496706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28" target="_blank" >10.4324/9781003429265-28</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter intends to introduce teachers to other possible methods of teaching international law and to give experiences of their use. The author argues that there are certain methods that help students to understand the content better, and that there are certain patterns that make it possible to find those methods according to the goals the teacher wants to achieve. After a section in which the author presents why she has chosen to use different teaching methods, including less traditional ones, in the programme described, the reader is introduced to the application of the flipped classroom method.

  • Název v anglickém jazyce

    The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter intends to introduce teachers to other possible methods of teaching international law and to give experiences of their use. The author argues that there are certain methods that help students to understand the content better, and that there are certain patterns that make it possible to find those methods according to the goals the teacher wants to achieve. After a section in which the author presents why she has chosen to use different teaching methods, including less traditional ones, in the programme described, the reader is introduced to the application of the flipped classroom method.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teaching International Law: Reflections on Pedagogical Practice in Context

  • ISBN

    978-1-03-255151-7

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    297-308

  • Počet stran knihy

    399

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    London, New York

  • Kód UT WoS kapitoly