The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11220%2F24%3A10496706" target="_blank" >RIV/00216208:11220/24:10496706 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4324/9781003429265-28" target="_blank" >10.4324/9781003429265-28</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter intends to introduce teachers to other possible methods of teaching international law and to give experiences of their use. The author argues that there are certain methods that help students to understand the content better, and that there are certain patterns that make it possible to find those methods according to the goals the teacher wants to achieve. After a section in which the author presents why she has chosen to use different teaching methods, including less traditional ones, in the programme described, the reader is introduced to the application of the flipped classroom method.
Název v anglickém jazyce
The Migration Law Programme : Inspiration for Teaching of International Law
Popis výsledku anglicky
This chapter intends to introduce teachers to other possible methods of teaching international law and to give experiences of their use. The author argues that there are certain methods that help students to understand the content better, and that there are certain patterns that make it possible to find those methods according to the goals the teacher wants to achieve. After a section in which the author presents why she has chosen to use different teaching methods, including less traditional ones, in the programme described, the reader is introduced to the application of the flipped classroom method.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teaching International Law: Reflections on Pedagogical Practice in Context
ISBN
978-1-03-255151-7
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
297-308
Počet stran knihy
399
Název nakladatele
Routledge
Místo vydání
London, New York
Kód UT WoS kapitoly
—