Může internet přivést žáky k literatuře?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F10%3A10072522" target="_blank" >RIV/00216208:11230/10:10072522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Může internet přivést žáky k literatuře?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možnostmi využití internetu při výuce literatury na českých školách. Zároveň popisuje současný stav literatury v internetovém prostředí.
Název v anglickém jazyce
Can the Internet Lead Pupils to Literature?
Popis výsledku anglicky
The author answers yes to the question raised in the title of his paper, as the generation of secondary students today moves around in cyberspace absolutely naturally. The author also quotes web addresses of e-libraries, e-journals devoted to literature,literature servers and blogs that can be made use of in literary education lessons.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—