Academic study of media audiences in Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10099109" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10099109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Academic study of media audiences in Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The study reviews the state of art in the field of the study of media audiences in Czech Republic. It also focuses on the political and historical reasons of predeminant focus on media systems and structures which resulted in underdevelopment of academicstudy of the audiences.
Název v anglickém jazyce
Academic study of media audiences in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The study reviews the state of art in the field of the study of media audiences in Czech Republic. It also focuses on the political and historical reasons of predeminant focus on media systems and structures which resulted in underdevelopment of academicstudy of the audiences.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů