Two Decades of Free media in the Czech Republic: So What? Remarks on the Discourse of Post-1989 Media Transformation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10125849" target="_blank" >RIV/00216208:11230/12:10125849 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Two Decades of Free media in the Czech Republic: So What? Remarks on the Discourse of Post-1989 Media Transformation
Popis výsledku v původním jazyce
The critical study of the development of social and political context of Czech media transformation after 1989. The authors argue that the post-1989 development of Czech media has been directed towards hypercommercialization.
Název v anglickém jazyce
Two Decades of Free media in the Czech Republic: So What? Remarks on the Discourse of Post-1989 Media Transformation
Popis výsledku anglicky
The critical study of the development of social and political context of Czech media transformation after 1989. The authors argue that the post-1989 development of Czech media has been directed towards hypercommercialization.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Media Transformations in the Post-Communist World
ISBN
978-0-7391-7494-4
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
183-194
Počet stran knihy
227
Název nakladatele
Lexington Books
Místo vydání
Lanham
Kód UT WoS kapitoly
—