Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Politická komunikace : od res publica po public relations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10145919" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10145919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Politická komunikace : od res publica po public relations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje první český úvod do samostatného vědeckého podoboru - (studií) politické komunikace,interdisciplinárního průsečíku politologie a mediálních studií. Přináší vyčerpávající rešerši světové (anglosaské) literatury, které vtiskává autorskou strukturu zohledňující normativní východiska, doplňuje poznatky vlastní vědecké (i pedagogické) činnosti a obohacuje lokálními, "(post)komunistickými" specifiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Political Communication : from Res Publica to Public Relations

  • Popis výsledku anglicky

    The opening chapter, Definition/s of Political Communication, introduces this scientific (sub)discipline and its object of inquiry, involved actors, communication flows, models, principles, and the very meaning of the field. The subsequent chapter, Environment of Political Communication, compares two traditional theories of democracy and the two concepts of public sphere that follow from them. . Major part of the chapter on Systems of Political Communication is devoted to the path from the Four Theoriesto the Three Models (accompanied by an attempt to find an appropriate place for the Czech media system. The fourth, historical chapter looks back at the ages of political communication and political campaigns, the eras of political journalism, the developmental transformations of political parties, and the phases of the so-called mediatization. The concluding chapter focuses on characteristics of contemporary political communication, i.e. the partial phenomena/expressions concerning the

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-3536-8

  • Počet stran knihy

    169

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy