Politická komunikace : od res publica po public relations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10145919" target="_blank" >RIV/00216208:11230/13:10145919 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Politická komunikace : od res publica po public relations
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace představuje první český úvod do samostatného vědeckého podoboru - (studií) politické komunikace,interdisciplinárního průsečíku politologie a mediálních studií. Přináší vyčerpávající rešerši světové (anglosaské) literatury, které vtiskává autorskou strukturu zohledňující normativní východiska, doplňuje poznatky vlastní vědecké (i pedagogické) činnosti a obohacuje lokálními, "(post)komunistickými" specifiky.
Název v anglickém jazyce
Political Communication : from Res Publica to Public Relations
Popis výsledku anglicky
The opening chapter, Definition/s of Political Communication, introduces this scientific (sub)discipline and its object of inquiry, involved actors, communication flows, models, principles, and the very meaning of the field. The subsequent chapter, Environment of Political Communication, compares two traditional theories of democracy and the two concepts of public sphere that follow from them. . Major part of the chapter on Systems of Political Communication is devoted to the path from the Four Theoriesto the Three Models (accompanied by an attempt to find an appropriate place for the Czech media system. The fourth, historical chapter looks back at the ages of political communication and political campaigns, the eras of political journalism, the developmental transformations of political parties, and the phases of the so-called mediatization. The concluding chapter focuses on characteristics of contemporary political communication, i.e. the partial phenomena/expressions concerning the
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-3536-8
Počet stran knihy
169
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—