Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10271985" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10271985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1057/9781137404268.0007" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1057/9781137404268.0007</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1057/9781137404268.0007" target="_blank" >10.1057/9781137404268.0007</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The evolution of public relations (PR) in the Czech Republic can be traced back to the early 20th century, as exemplified by the Bata shoe company which used a wide range of internal and external communication. From mid-century until the 1990s, propaganda was the dominant model under Nazi and Communist regimes, although Western PR methods were applied to support export of manufactures and products. After 1989/90, there was a rush of Western agencies into Central and Eastern Europe market which brought amore international model of practice, which is now the dominant model.

  • Název v anglickém jazyce

    The Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The evolution of public relations (PR) in the Czech Republic can be traced back to the early 20th century, as exemplified by the Bata shoe company which used a wide range of internal and external communication. From mid-century until the 1990s, propaganda was the dominant model under Nazi and Communist regimes, although Western PR methods were applied to support export of manufactures and products. After 1989/90, there was a rush of Western agencies into Central and Eastern Europe market which brought amore international model of practice, which is now the dominant model.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Eastern European Perspectives on the Development of Public Relations : Other Voices

  • ISBN

    978-1-137-40424-4

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    25-40

  • Počet stran knihy

    126

  • Název nakladatele

    Palgrave Macmillan

  • Místo vydání

    Basingstoke

  • Kód UT WoS kapitoly