Specifika marketingu v sociálních podnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10281612" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10281612 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika marketingu v sociálních podnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá sociální ekonomií a sociálním podnikáním v české společnosti. Snaží se o definování sociálního marketingu a jeho důležitosti pro sociální podniky. V naší společnosti existuje několik asociací, které se zabývají poskytováním pomoci sociálním podniků a zejména podnikatelům, kteří se rozhodli začít podnikat v sociální oblasti navzdory ne moc šťastně řešenému systému ve státě. Tento článek podává přehled o problémech v sociálním podnikání se zaměřením na marketing.
Název v anglickém jazyce
MARKETING SPECIFICS IN SOCIAL BUSINESS
Popis výsledku anglicky
The article introduces social economy and social business its place in the Czech society. Then, this contribution aims to define social marketing and its importance in social business. There are few association deals with helping social businessman withtheir projects in the Czech Republic. Despite of this fact only several businessmen are decided to start their business in social field. They face up lack of knowledge, human resources and financial resources. This article offers overview of situation inthe field of social business in the Czech Republic and are introduced the most frequented problems with social business and social marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v podnikání 2014
ISBN
978-80-261-0444-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
13. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—