Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika marketingu v sociálních podnicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10281612" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10281612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika marketingu v sociálních podnicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá sociální ekonomií a sociálním podnikáním v české společnosti. Snaží se o definování sociálního marketingu a jeho důležitosti pro sociální podniky. V naší společnosti existuje několik asociací, které se zabývají poskytováním pomoci sociálním podniků a zejména podnikatelům, kteří se rozhodli začít podnikat v sociální oblasti navzdory ne moc šťastně řešenému systému ve státě. Tento článek podává přehled o problémech v sociálním podnikání se zaměřením na marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING SPECIFICS IN SOCIAL BUSINESS

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces social economy and social business its place in the Czech society. Then, this contribution aims to define social marketing and its importance in social business. There are few association deals with helping social businessman withtheir projects in the Czech Republic. Despite of this fact only several businessmen are decided to start their business in social field. They face up lack of knowledge, human resources and financial resources. This article offers overview of situation inthe field of social business in the Czech Republic and are introduced the most frequented problems with social business and social marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2014

  • ISBN

    978-80-261-0444-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    13. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku