Statistika ve studiu mediální komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F14%3A10284438" target="_blank" >RIV/00216208:11230/14:10284438 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Statistika ve studiu mediální komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Stať pojednává o užití statistických metod ve výzkumu mediální komunikace. Věnuje se zejména využití kvantitativních metod ve výzkumu mediálních obsahů a mediálních publik.
Název v anglickém jazyce
Statistics in media communication
Popis výsledku anglicky
Text describes usage of statistical methods in the research of media communication. Deals mainly with the usage of quantitative methodologies in the research of media contents and media audiences.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Statistika v aplikacích
ISBN
978-80-262-0700-9
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
255-266
Počet stran knihy
455
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—