Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Homogenous, or Heterogenous? A Comparative Analysis of Three Czech Journalists Generations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10313300" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10313300 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14230/15:00081172

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.communicationtoday.sk/download/2/2015/MORAVEC-URBANIKOVA-VOLEK%20-%20CT%202-2015.pdf" target="_blank" >http://www.communicationtoday.sk/download/2/2015/MORAVEC-URBANIKOVA-VOLEK%20-%20CT%202-2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Homogenous, or Heterogenous? A Comparative Analysis of Three Czech Journalists Generations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this article is to explore the degree of homogeneity among three generations of Czech journalists working (or intending to work) in the Czech media. We have defined three generations as follows: pre-transitive, transitive and post-transitive.Using a secondary analysis of data from two independent studies, which focused on describing professional attitudes of Czech journalists and journalism students, we are trying to ascertain the existence of the so-called "generational effect".

  • Název v anglickém jazyce

    Homogenous, or Heterogenous? A Comparative Analysis of Three Czech Journalists Generations

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to explore the degree of homogeneity among three generations of Czech journalists working (or intending to work) in the Czech media. We have defined three generations as follows: pre-transitive, transitive and post-transitive.Using a secondary analysis of data from two independent studies, which focused on describing professional attitudes of Czech journalists and journalism students, we are trying to ascertain the existence of the so-called "generational effect".

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-03028S" target="_blank" >GA14-03028S: Čeští žurnalisté v komparativní perspektivě: analýza procesu profesionalizace, profesní socializace a profesní dráhy</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Communication Today

  • ISSN

    1338-130X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    33-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus