Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Online Activism and Digital Media to Change Local Policital Environment : a case study of Žít Brno

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F15%3A10325252" target="_blank" >RIV/00216208:11230/15:10325252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/marketing-identity_digital-life_conference-proceedings-pt1.pdf" target="_blank" >http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/marketing-identity_digital-life_conference-proceedings-pt1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Online Activism and Digital Media to Change Local Policital Environment : a case study of Žít Brno

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This case study explores the new form of online activism on the example of situation analysis of "Zit Brno", a local political-advocacy group in the Czech Republic. It discusses the impact of online activities to the offline world based on Deuze's' definition of digital culture and Bakardijeva's(2) concept of subactivism. On the example of Zit Brno we discuss that the online clicktivism or slacktivism, which contribute to the feel-good satisfaction of digital natives but stay within the online world and have no impact into the offline activities or policies, are not sufficient explanation of the online activist and political behavior.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Online Activism and Digital Media to Change Local Policital Environment : a case study of Žít Brno

  • Popis výsledku anglicky

    This case study explores the new form of online activism on the example of situation analysis of "Zit Brno", a local political-advocacy group in the Czech Republic. It discusses the impact of online activities to the offline world based on Deuze's' definition of digital culture and Bakardijeva's(2) concept of subactivism. On the example of Zit Brno we discuss that the online clicktivism or slacktivism, which contribute to the feel-good satisfaction of digital natives but stay within the online world and have no impact into the offline activities or policies, are not sufficient explanation of the online activist and political behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: Digital Life - part I

  • ISBN

    978-80-8105-779-3

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    314-330

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000380527500026