Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Not as we know it: televizní diváctví ve věku netrpělivosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F16%3A10337274" target="_blank" >RIV/00216208:11230/16:10337274 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Not as we know it: televizní diváctví ve věku netrpělivosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zabývá analýzou možných důsledků rozpadu televizního toku, a tedy podrobnou reflexí proměn struktury i recepce televizních narací a zásadní transformací sociálního užití televizních obsahů v rámci každodennosti. Vykládá rozvolnění dosud poměrně rigidních časových dimenzí sledování televize stanovovaných shora autoritou producenta jako další oblast, v níž se posunuly hranice ve prospěch lidské svobody a autonomního jednání, na úkor regulace a působnosti struktur.

  • Název v anglickém jazyce

    Not as we know it: television audiencehood in the age of impatience

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on the temporal dimension of digital and online television as one of the most salient innovations in the field of post-broadcast television and its cultural consumption. The chapter argues that heterogenity of post-broadcast consumption practices (such as free or pre-paid television archives, file sharing services, pirate consumption, mobile applications, etc.) implicates a breakdown of the traditional television flow as described by Raymond Williams. Regularity and sequential nature of television flow is slowly replaced by individual variability in television viewing, including individual temporal settings.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Temporalita (nových) médií

  • ISBN

    978-80-7331-425-5

  • Počet stran výsledku

    33

  • Strana od-do

    103-135

  • Počet stran knihy

    282

  • Název nakladatele

    NAMU

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly