Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k analýze kuchařské tématiky v médiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F16%3A10338027" target="_blank" >RIV/00216208:11230/16:10338027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k analýze kuchařské tématiky v médiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jídlo je nedílnou součástí kultury a od 50. let se prosazuje i do mediálního diskurzu. Přesto zůstává gastronomická žurnalistika stranou mediálního výzkumu. Tento text zkoumá rozdílné metodologie použité pro výzkum gastronomických témat v médiích na příkladu článků o výzkumu v tištěných médiích a tematických blozích, protože internet se v posledních letech stal nedílnou součástí kultury a zejména tištěná média se snaží s blogery spolupracovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to the analysis of gastronomic topics in media

  • Popis výsledku anglicky

    Food is culture, says M. Montanari. Although food and gastronomy has taken part in the mass media since 1950s, there is not much media research of the gastronomy journalism and related media topics. This text focuses on different methodologies used for the reserach of gastronomic topics in media, especially the articles about research in print and food blogs, as the internet became part of modern culture and food magazines try to cooperate with the bloggers more often.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Megatrendy a médiá 2016 : Kritika v médiách, kritika médií II.

  • ISBN

    978-80-8105-798-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    156-172

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    19. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku