Přístupy k analýze kuchařské tématiky v médiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F16%3A10338027" target="_blank" >RIV/00216208:11230/16:10338027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k analýze kuchařské tématiky v médiích
Popis výsledku v původním jazyce
Jídlo je nedílnou součástí kultury a od 50. let se prosazuje i do mediálního diskurzu. Přesto zůstává gastronomická žurnalistika stranou mediálního výzkumu. Tento text zkoumá rozdílné metodologie použité pro výzkum gastronomických témat v médiích na příkladu článků o výzkumu v tištěných médiích a tematických blozích, protože internet se v posledních letech stal nedílnou součástí kultury a zejména tištěná média se snaží s blogery spolupracovat.
Název v anglickém jazyce
Approaches to the analysis of gastronomic topics in media
Popis výsledku anglicky
Food is culture, says M. Montanari. Although food and gastronomy has taken part in the mass media since 1950s, there is not much media research of the gastronomy journalism and related media topics. This text focuses on different methodologies used for the reserach of gastronomic topics in media, especially the articles about research in print and food blogs, as the internet became part of modern culture and food magazines try to cooperate with the bloggers more often.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Megatrendy a médiá 2016 : Kritika v médiách, kritika médií II.
ISBN
978-80-8105-798-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
156-172
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
19. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—