Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsob prezentace přírodních věd ve vybraných českých médiích v roce 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F18%3A10400779" target="_blank" >RIV/00216208:11230/18:10400779 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=uwJ1vBXes3" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=uwJ1vBXes3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsob prezentace přírodních věd ve vybraných českých médiích v roce 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek je zaměřen na oblast popularizace a vědecké komunikace. Hlavní výzkumnou otázkou je, jak byly přírodní vědy prezentovány prostřednictvím českých médií v roce 2013. Hlavním výzkumným postupem je kvantitativní analýza obsahu. Cílem je definovat trendy prezentace přírodních věd, které mohou ovlivnit popularizaci vědy.

  • Název v anglickém jazyce

    /Media presentation of natural science in chosen Czech media in 2013

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the field of a popularization and science communication. The main research question is how the natural sciences were presented through Czech media in 2013. The primarily research method is a quantitative content analysis. The aim is to define the natural science publicity trends which can influence the science popularization.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mediální studia

  • ISSN

    1801-9978

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    115-132

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus