Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From Disruption to Algorithmization of Political Communication in Digital Public Spheres

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F22%3A10456536" target="_blank" >RIV/00216208:11230/22:10456536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/metaverse-is-the-new-universe.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/metaverse-is-the-new-universe.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From Disruption to Algorithmization of Political Communication in Digital Public Spheres

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Unlike previous ages of political communication, an algorithmic citizen can completely separate himselffrom building consensus in the mass media and fall victim to pre-arranged political contact. Digital campaigningthus creates large and well-connected politically active masses of communication, but it is also a threat to the restof rationally-critical public spheres.

  • Název v anglickém jazyce

    From Disruption to Algorithmization of Political Communication in Digital Public Spheres

  • Popis výsledku anglicky

    Unlike previous ages of political communication, an algorithmic citizen can completely separate himselffrom building consensus in the mass media and fall victim to pre-arranged political contact. Digital campaigningthus creates large and well-connected politically active masses of communication, but it is also a threat to the restof rationally-critical public spheres.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: Metaverse is the New Universe

  • ISBN

    978-80-572-0297-4

  • ISSN

    2729-7527

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    135-141

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    25. 10. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku