Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Media Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F23%3A10473803" target="_blank" >RIV/00216208:11230/23:10473803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Medienpädagogik: aktuelle Themen und Herausforderungen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieses Kapitel führt in die Medienpädagogik ein, welche als multi- und interdisziplinäres Feld defi niert wird, dessen Fokus sowohl theoretisch als auch empirisch auf dem Medienhandeln von Kindern, Jugendlichen und Erwachsenen und damit verbundenen pädagogischen Herausforderungen liegt. Im Zentrum der Medienpädagogik steht die Entwicklung von Handlungskonzepten für die Förderung von Medienkompetenz. Dieses Kapitel bietet einen Überblick über wesentliche medienpädagogische Ansätze und deren historische Entwicklung sowie aktuelle Herausforderungen der Medienpädagogik und erklärt das Konzept der Medienkompetenz.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Education

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter provides an introduction to media education, which is defined as a multi- and interdisciplinary field that focuses both theoretically and empirically on the media behaviour of children, young people and adults and the associated educational challenges. At the centre of media education is the development of concepts for the promotion of media literacy. This chapter provides an overview of key approaches and their historical development as well as current challenges in media education. Further, it explains the concept of media literacy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Digitale Medienbildung: Pädagogik - Didaktik – Fachdidaktik

  • ISBN

    978-3-8309-4670-0

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    25-39

  • Počet stran knihy

    452

  • Název nakladatele

    Waxmann

  • Místo vydání

    Münster

  • Kód UT WoS kapitoly