Mediální gramotnost – od konceptu k pedagogice a prevenci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73611679" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73611679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191566" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191566</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální gramotnost – od konceptu k pedagogice a prevenci
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá konceptem a agendami mediální gramotnosti a mediální výchovy, včetně jeho psychologických, kriminologických, preventistických, pedagogických aj. aspektů, zdůrazňuje důležitost schopnosti zacházení s médii, odolnosti vůči mediálním tlakům a návykovosti a závislostních konsekvencích mediálního užívání.
Název v anglickém jazyce
Media literacy - from concept to pedagogy and prevention
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the concept and agendas of media literacy and media education, including its psychological, criminological, preventive, pedagogical, etc. aspects, emphasizes the importance of media understabding, resistance to media pressures and addiction and addictive consequences of media use.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Problémové konotace odhalování, dokumentování, dokazování a prevence kriminality či jiné protispolečenské činnosti (recentní diskurs II)
ISBN
978-80-7556-105-3
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
54-59
Počet stran knihy
159
Název nakladatele
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—