Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firma a mediální prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F05%3A00000620" target="_blank" >RIV/00216208:11240/05:00000620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firma a mediální prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Companies and Media Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The emergence of new media creates more complex environment for creation of quite sophisticated marketing strategies, on the level of the connection of individualized interests and generalized consumption. They are thus connecting the formats of media environment and social communication, which were incompatible before, and form new parameters of the evolving European media environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí

  • ISBN

    80-7302-096-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    15-20

  • Název nakladatele

    Pef Mendlova ZLU Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku