Firma a mediální prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F05%3A00000620" target="_blank" >RIV/00216208:11240/05:00000620 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Firma a mediální prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru.
Název v anglickém jazyce
Companies and Media Environment
Popis výsledku anglicky
The emergence of new media creates more complex environment for creation of quite sophisticated marketing strategies, on the level of the connection of individualized interests and generalized consumption. They are thus connecting the formats of media environment and social communication, which were incompatible before, and form new parameters of the evolving European media environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7302-096-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
15-20
Název nakladatele
Pef Mendlova ZLU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—