Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F10%3A10196394" target="_blank" >RIV/00216208:11240/10:10196394 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.csvs.cz/aula/clanky/2010-4_clanek_treti%20role.pdf" target="_blank" >http://www.csvs.cz/aula/clanky/2010-4_clanek_treti%20role.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek osvětluje různé definice tzv. třetí role vysokoškolských institucí. Zvláště se pak zastavuje nad konceptualizací současné sociální, kulturní a ekonomické role připisované těmto institucím dvěma mezinárodními organizacemi činnými ve vzdělávací a vědní politice - UNESCO a OECD.

  • Název v anglickém jazyce

    Two ways to the third mission of higher education institutions : Comparative study of OECD and UNESCO connceptualisations.

  • Popis výsledku anglicky

    Article enlightens various definitions of the so called third role (mission) of higher education institutions. It focuses in particular on the conceptualisations of UNESCO and OECD-two international organisations active in education and research policy definition.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    17-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus