Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F10%3A10196394" target="_blank" >RIV/00216208:11240/10:10196394 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csvs.cz/aula/clanky/2010-4_clanek_treti%20role.pdf" target="_blank" >http://www.csvs.cz/aula/clanky/2010-4_clanek_treti%20role.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dvě cesty ke třetí roli vysokých škol. Srovnání konceptualizace OECD a UNESCO
Popis výsledku v původním jazyce
Článek osvětluje různé definice tzv. třetí role vysokoškolských institucí. Zvláště se pak zastavuje nad konceptualizací současné sociální, kulturní a ekonomické role připisované těmto institucím dvěma mezinárodními organizacemi činnými ve vzdělávací a vědní politice - UNESCO a OECD.
Název v anglickém jazyce
Two ways to the third mission of higher education institutions : Comparative study of OECD and UNESCO connceptualisations.
Popis výsledku anglicky
Article enlightens various definitions of the so called third role (mission) of higher education institutions. It focuses in particular on the conceptualisations of UNESCO and OECD-two international organisations active in education and research policy definition.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AULA
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
17-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—