Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44004508%3A_____%2F15%3A%230000007" target="_blank" >RIV/44004508:_____/15:#0000007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledek dosažený v rámci této výzkumné potřeby poskytuje nejen návrh akceptovatelné definice technického vzdělávání, ale i rámcové zmapování technického vzdělávání v rámci českého vzdělávacího systému a návrh definování obsahu technického vzdělávání nazákladních školách. První část je věnována analýze zahraničních a tuzemských zdrojů definujících technické vzdělávání, vymezení souvisejících pojmů a vzájemných vztahů a navržení konkrétní obecně přijatelné definice technického vzdělávání. Druhá část sezabývá především popisem a analýzou českého vzdělávacího systému ve vztahu k technickému vzdělávání. S ohledem na předmět zakázky je věnován největší prostor základnímu školství. Podrobně je analyzován základní kurikulární dokument ? Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Třetí část shrnuje výsledky analýzy školních vzdělávacích programů základních škol spolu se základními zjištěními analýzy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a předkládá doporučení souvi
Název v anglickém jazyce
The definition of the content of the technical education at ELEMENTARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
The result achieved in the framework of this research needs not only provides the design acceptable definition of technical education, but also the conceptual mapping of technical education in the framework of the Czech education system and a proposal for defining the content of technical education at primary schools. The first part is devoted to the analysis of foreign and domestic sources that define the technical training, definition of related concepts and mutual relations and propose specific generally accepted definitions of technical education. The second part mainly deals with the description and analysis of the Czech education system in relation to technical education. With regard to the subject of the contract is the largest space dedicated to basic education. Detail is analysed the basic curricular document ? the framework educational program for basic education. The third part summarizes the results of the analysis of school educational programs elementary schools along wit
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TB940MPO001" target="_blank" >TB940MPO001: Analýza bariér zájmu o technické vzdělávání a návrhy řešení k jejich odstranění, analýza inovativních výukových metod a aplikačních postupů. Definování obsahu technického vzdělávání včetně návrhů dalšího využití.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů