Výuka první pomoci u žáků základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F20%3A00348801" target="_blank" >RIV/68407700:21460/20:00348801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/93300/Ralbovska_Halaska__Aspekty_prace_pomahajicich_profesi_2020__%282020%29_PUBV_345625.pdf?sequence=-1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/93300/Ralbovska_Halaska__Aspekty_prace_pomahajicich_profesi_2020__%282020%29_PUBV_345625.pdf?sequence=-1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka první pomoci u žáků základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce se zabývá situací výuky první pomoci u žáků základních škol především z pohledu školních vzdělávacích programů se zaměřením na první pomoc. V teoretické části jsou popsáni žáci, kteří navštěvují základní školu, tedy mladší , střední a starší školní věk. Jsou zde charakterizovány termíny jako Rámcový školní vzdělávací program pro základní vzdělávání , školní vzdělávací program, vzdělávací oblasti, kde se vyučuje první pomoc a samotné základy první pomoci. Ty jsou popsány od základního rozdělení , až po vybrané stavy a postupy v rámci první pomoci. Praktická část je zaměřená na srovnání školních vzdělávacích programů na základních školách, kde byly porovnány čtyři školní vzdělávací programy se zaměřením na výuku první pomoci. Je zde provedená SWOT analýza každé ze čtyř základních škol. Výsledkem je porovnání a vyhodnocení SWOT analýz školních vzdělávacích programů s vyzdvižením jedné školy, která si v hodnocení počínala nejlépe.
Název v anglickém jazyce
Teaching First Aid for Pupils of Primary School
Popis výsledku anglicky
This document deals with the situation of First Aid Education at Elementary schools, especially from the point of view of school’s educational programs with the focus on First Aid. The theoretical part describes pupils who attend primary school, therefore younger, middle and older school age. Specific terms are characterized in this part of theses, such as Framework Education System for Primary Education, School’s Educational Program, Educational areas where First Aid and its basics are taught. These are described from the basic division to selected conditions and procedures in First Aid. The practical part is focused on the comparison of Educational Programs at Elementary schools, where four Educational Programs were compared with a focus on the First Aid Taching. There is a SWOT analysis of each of the four Primary schools. The result is a comparison and evaluation of SWOT analysis of Educational Programs with highlighting only one school, which performed the best in the overall evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aspekty práce pomáhajících profesí 2020
ISBN
978-80-01-06783-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
276-285
Název nakladatele
Fakulta biomedicínského inženýrství
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha 2, Lékařský dům
Datum konání akce
20. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—