Sociální marketing a sociální podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10103654" target="_blank" >RIV/00216208:11240/11:10103654 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální marketing a sociální podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Lze spojovat marketing a podnikání, jejichž společným cílem je dosahování zisku, se slovem sociální? Na tuto otázku přináší dílčím způsobem odpověď text. Jsou v něm vysvětleny pojmy sociální marketing, sociální podnikání, sociální ekonomika a společenskáodpovědnost firem pohledem zahraničních koncepcí.
Název v anglickém jazyce
Social marketing and social entrepreneurship
Popis výsledku anglicky
Can we relate marketing and business, their common goal is to make profits, with the word social? The questions are answered the following text partially. In the text are explained terms of social marketing, social enterprise, social economy and Corporate Social Responsibility view foreign concepts.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketingová a mediální komunikace dnes: I.
ISBN
978-80-904415-6-9
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
39-49
Počet stran knihy
140
Název nakladatele
Verbum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—