Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální marketing a sociální podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10103654" target="_blank" >RIV/00216208:11240/11:10103654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální marketing a sociální podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lze spojovat marketing a podnikání, jejichž společným cílem je dosahování zisku, se slovem sociální? Na tuto otázku přináší dílčím způsobem odpověď text. Jsou v něm vysvětleny pojmy sociální marketing, sociální podnikání, sociální ekonomika a společenskáodpovědnost firem pohledem zahraničních koncepcí.

  • Název v anglickém jazyce

    Social marketing and social entrepreneurship

  • Popis výsledku anglicky

    Can we relate marketing and business, their common goal is to make profits, with the word social? The questions are answered the following text partially. In the text are explained terms of social marketing, social enterprise, social economy and Corporate Social Responsibility view foreign concepts.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketingová a mediální komunikace dnes: I.

  • ISBN

    978-80-904415-6-9

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    39-49

  • Počet stran knihy

    140

  • Název nakladatele

    Verbum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly