Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F13%3A10189826" target="_blank" >RIV/00216208:11240/13:10189826 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.interdisciplinarypress.net/online-store/ebooks/digital-humanities/exploring-videogames" target="_blank" >https://www.interdisciplinarypress.net/online-store/ebooks/digital-humanities/exploring-videogames</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter considers to what extent the medium of videogame might be used for historical representation and immersion into the environments of the past in the case of videogames 1378, JFK Reloaded, Escape from Woomera (EWF), and Soviet Unterzoegersdorf.
Název v anglickém jazyce
Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?
Popis výsledku anglicky
This chapter considers to what extent the medium of videogame might be used for historical representation and immersion into the environments of the past in the case of videogames 1378, JFK Reloaded, Escape from Woomera (EWF), and Soviet Unterzoegersdorf.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Exploring Videogames: Culture, Design and Identity
ISBN
978-1-84888-240-9
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
167-175
Počet stran knihy
175
Název nakladatele
Inter-Disciplinary Press
Místo vydání
Oxford
Kód UT WoS kapitoly
—