Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F13%3A10189826" target="_blank" >RIV/00216208:11240/13:10189826 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.interdisciplinarypress.net/online-store/ebooks/digital-humanities/exploring-videogames" target="_blank" >https://www.interdisciplinarypress.net/online-store/ebooks/digital-humanities/exploring-videogames</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter considers to what extent the medium of videogame might be used for historical representation and immersion into the environments of the past in the case of videogames 1378, JFK Reloaded, Escape from Woomera (EWF), and Soviet Unterzoegersdorf.

  • Název v anglickém jazyce

    Gaming through Historical Simulations: An Easy Target for a Public Attack?

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter considers to what extent the medium of videogame might be used for historical representation and immersion into the environments of the past in the case of videogames 1378, JFK Reloaded, Escape from Woomera (EWF), and Soviet Unterzoegersdorf.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Exploring Videogames: Culture, Design and Identity

  • ISBN

    978-1-84888-240-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    167-175

  • Počet stran knihy

    175

  • Název nakladatele

    Inter-Disciplinary Press

  • Místo vydání

    Oxford

  • Kód UT WoS kapitoly