Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální moderna : studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10293594" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10293594 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11260/14:10293594

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální moderna : studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kolektivní monografie Mediální moderna (Studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality) nabízí čtenáři analýzu teorií a diskusí spjatých s vnímáním a interpretací světa v kontextu moderních a postmoderních médií a kultury. Podává obraz ztvárnění reality a změn vidění světa prostřednictvím nových médií, mezi kterými čím dál víc získává centrální postavení tzv. elektronická kultura. V této souvislosti se autoři snaží nastínit vztah mezi uměním, vědou a médií, a to z hlediska filosofického, sociologického, teologického a uměnovědního. Implicitně je přitom spojuje snaha postihnout podíl médií na utváření obrazu světa a na sociálním "konstruování" reality.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Modernism: studies on contemporary forms of de-abstraction and mediality

  • Popis výsledku anglicky

    The collective monograph Media Modernism (Studies on contemporary forms of de-abstraction and mediality) offers readers an analysis of theories and discussions related to the perception and interpretation of the world in the context of modern and postmodern media and culture. The book gives a picture of representation of reality and seeing the world change through new media. In this context, the authors try to outline the relationship between art, science and the media, in terms of philosophical, sociological, theological and science of art. By default, while united in their endeavors to capture the share of the media in shaping the image of the world and the social "constructed" reality.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7465-118-2

  • Počet stran knihy

    162

  • Název nakladatele

    Pavel Mervart

  • Místo vydání

    Červený Kostelec

  • Kód UT WoS knihy