Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Baterie testů fonologických schopností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F17%3A10368602" target="_blank" >RIV/00216208:11240/17:10368602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Baterie testů fonologických schopností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Baterie testů pro hodnocení fonologického a fonematického povědomí a fonologických procesů obsahuje stručný teoretický úvod do problematiky vývoje fonematického povědomí a fonologických procesů v předškolním a raném školním věku. Poskytuje detailní explanaci procesu administrace celkem deseti úloh pro posouzení vývojové úrovně fonematického povědomí a fonologických procesů (např. rychlého jmenování). Nabízí rovněž návod pro způsoby vyhodnocení výkonů dítěte ve všech popisovaných úlohách. Obsahuje také statistické analýzy - zejména deskriptivní, dále také výsledky analýzy faktorové validity hodnocených konstruktů. Podstatnou část materiálu tvoří normativní údaje pro užití testového souboru v pedagogicko-psychologické praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The complex test battery for assessment of phonological skills

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph is a complex material describing assessment procedures and analyses of a battery of tests for the assessment of phonological awareness and phonological processes. It contains a brief theoretical introduction to the issue of the development of phoneme awareness and phonological processes in pre-school and early school age. It also provides a detailed explanation of the administration procedures of a total of ten various tasks to assess the developmental level of phonemic awareness and phonological processes (eg, rapid naming). It also provides structured guidance for evaluation of a child performance in each of the tests included in the test battery. It also contains statistical analyses - especially descriptive - as well as the results of the analysis of the factor validity of the evaluated constructs. A substantial part of the material create normative data for the use of the this material in psychological counselling practice.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů