Zkušenosti s e-learningovým kurzem pro studenty učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F08%3A00108316" target="_blank" >RIV/00216208:11280/08:00108316 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s e-learningovým kurzem pro studenty učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek předkládá zkušenosti s tvorbou a realizací e learningového kurzu, určeného studentům učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů. Kurz byl vytvořen prostřednictvím nástrojů Moodle jako online kurz na e learningovém portálu Univerzity Karlovy. Teoretickými východisky tvorby kurzu je konstruktivistické pojetí vyučování. Cílem kurzu je porozumění proměnám současné školy a v kontextu těchto změn si uvědomit možnosti a meze zařazení různorodých pedagogických inovací do reálné výuky na základní a střední škole. Autorka seznamuje s charakteristikou kurzu a následně s výsledky dílčího hodnocení kurzu studenty, účastníky kurzu.
Název v anglickém jazyce
Experience with e-learning for teacher trainees
Popis výsledku anglicky
The article presents experience with development and implementation of an e-learning course designed for students of education of general subjects. The course was developed with a Moodle tool as an on-online course on the Charles University e-learning portal. This course is theoretically based on constructivist approach to teaching. The aim of this course is to understand changes in contemporary school and in their context to see possibilities and limits of implementation of different pedagogical innovations into the real teaching process in primary and secondary schools. The author gives information about the characteristics of the course and subsequently also with the results of a partial survey taken among students - the participants of the course.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Alternativní metody výuky 2008
ISBN
978-5-8064-1435-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—