Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti s e-learningovým kurzem pro studenty učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F08%3A00108316" target="_blank" >RIV/00216208:11280/08:00108316 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti s e-learningovým kurzem pro studenty učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek předkládá zkušenosti s tvorbou a realizací e learningového kurzu, určeného studentům učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů. Kurz byl vytvořen prostřednictvím nástrojů Moodle jako online kurz na e learningovém portálu Univerzity Karlovy. Teoretickými východisky tvorby kurzu je konstruktivistické pojetí vyučování. Cílem kurzu je porozumění proměnám současné školy a v kontextu těchto změn si uvědomit možnosti a meze zařazení různorodých pedagogických inovací do reálné výuky na základní a střední škole. Autorka seznamuje s charakteristikou kurzu a následně s výsledky dílčího hodnocení kurzu studenty, účastníky kurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience with e-learning for teacher trainees

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents experience with development and implementation of an e-learning course designed for students of education of general subjects. The course was developed with a Moodle tool as an on-online course on the Charles University e-learning portal. This course is theoretically based on constructivist approach to teaching. The aim of this course is to understand changes in contemporary school and in their context to see possibilities and limits of implementation of different pedagogical innovations into the real teaching process in primary and secondary schools. The author gives information about the characteristics of the course and subsequently also with the results of a partial survey taken among students - the participants of the course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Alternativní metody výuky 2008

  • ISBN

    978-5-8064-1435-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku