K fenoménu pohybu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F17%3A10369163" target="_blank" >RIV/00216208:11280/17:10369163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://gymnasion.org/" target="_blank" >http://gymnasion.org/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K fenoménu pohybu
Popis výsledku v původním jazyce
Pohyb z hlediska Aristotela (genesis a ftora, audzesis a ftisis, metabolé, fóra a z hlediska fenomenologického jako vstup do zjevu. Podíl výchovy k pohybu na výchově celého člověka, nekarteziánské pochopení výchovy a vzdělání
Název v anglickém jazyce
To the Phenomenon of Motion
Popis výsledku anglicky
Motion from Aristotelianvpoint of view (genesis, ftora, metabole, audzesis a ftísid, fora) and from phenomenological point of view, it is entrance in the phenomenon . Participation of education to the motion on the education of the whole by man.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Gymnasion
ISSN
1214-603X
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
15-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—