(From when) should one talk to children about 'the soul'?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F20%3A10419391" target="_blank" >RIV/00216208:11280/20:10419391 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gNSZ_ngqcB" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=gNSZ_ngqcB</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
(Ab wann) soll man mit Kindern über ,die Seele' reden?
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel stellt ganz neues Thema, und zwar was die Vorschulkinder über die Seele des Menschen denken und sprechen. Es geht auch darum zu beschreiben, wie sie die naive Anthropologie benutzen. Es ist eine kleine Forschungsstudie vorgelegt, bei der mit dem Kinderbuch der Seelenvogel von der Autor Michal Snunit gearbeitet wurde.
Název v anglickém jazyce
(From when) should one talk to children about 'the soul'?
Popis výsledku anglicky
The article introduces a completely new topic, namely what preschoolers think and speak about the human soul. It's also about describing how they use naive anthropology. It is presented a small research study, which was carried out with the help of the children's book of The Soul bird of the author Michal Snunit.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60303 - Theology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pädagogische Rundschau
ISSN
0030-9273
e-ISSN
—
Svazek periodika
74
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
173-183
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—