Pedagogické praxe a jejich úloha v přípravě učitelů přírodovědných předmětů na Univerzitě Karlově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F03%3A00001136" target="_blank" >RIV/00216208:11310/03:00001136 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogické praxe a jejich úloha v přípravě učitelů přírodovědných předmětů na Univerzitě Karlově
Popis výsledku v původním jazyce
Systém a pojetí pedagogických praxí v přípravě budoucích učitelů přírodovědných předmětů. Důležité aspekty a zkušenosti s touto složkou přípravy učitelů.
Název v anglickém jazyce
Teaching practice and its meaning in preparation of teachers of natural science subjects
Popis výsledku anglicky
Teaching practice aids in creating and mastering skills of future teachers and should be perceived as a systematic, structured activity, reflecting the entire methodological and professional training of future teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
21-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—