Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Systém pregraduálního vzdělávání učitelů chemie na vysokých školách v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A00014295" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:00014295 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Systém pregraduálního vzdělávání učitelů chemie na vysokých školách v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku je charakteristika a analýza současného systému pregraduálního strukturovaného studia budoucích učitelů chemie na vysokých školách, jak přírodovědného, tak pedagogického zaměření v ČR. Naším cílem je nastínit rozpory koncepce pregraduální přípravy učitelů na většině VŠ a požadavků na reálný výkon učitelů v praxi. Problémy kurikula pregraduálního vzdělávání učitelů se týkají především teoretické a praktické části přípravy budoucích učitelů a jejich nedostatečné přípravy v pedagogické adidaktické oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The System of Undergraduate Education of Chemistry Teachers at the Universities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This article contains the characteristics and analysis of the current structured undergraduate education of the future chemistry teachers at the universities in Czech Republic, not only scientifically, but also pedagogically oriented. Our aim is to pointat the conceptual discrepancies between the preparation of teachers at the majority of universities and the demands for the real teachers` performance in their everyday practice. Problems of the curriculum for the undergraduate education of teachers consist mainly in the theoretical and practical part of the preparation of the future teachers and their insufficient training in terms of the pedagogical and methodological area.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie (Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics)

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    1092

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly