Systém pregraduálního vzdělávání učitelů chemie na vysokých školách v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A00014295" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:00014295 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systém pregraduálního vzdělávání učitelů chemie na vysokých školách v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem příspěvku je charakteristika a analýza současného systému pregraduálního strukturovaného studia budoucích učitelů chemie na vysokých školách, jak přírodovědného, tak pedagogického zaměření v ČR. Naším cílem je nastínit rozpory koncepce pregraduální přípravy učitelů na většině VŠ a požadavků na reálný výkon učitelů v praxi. Problémy kurikula pregraduálního vzdělávání učitelů se týkají především teoretické a praktické části přípravy budoucích učitelů a jejich nedostatečné přípravy v pedagogické adidaktické oblasti.
Název v anglickém jazyce
The System of Undergraduate Education of Chemistry Teachers at the Universities in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This article contains the characteristics and analysis of the current structured undergraduate education of the future chemistry teachers at the universities in Czech Republic, not only scientifically, but also pedagogically oriented. Our aim is to pointat the conceptual discrepancies between the preparation of teachers at the majority of universities and the demands for the real teachers` performance in their everyday practice. Problems of the curriculum for the undergraduate education of teachers consist mainly in the theoretical and practical part of the preparation of the future teachers and their insufficient training in terms of the pedagogical and methodological area.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie (Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics)
ISBN
978-80-7041-827-7
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
1092
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS kapitoly
—