Zvyšovájí kvality pregraduálního vzdělávání na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43932601" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43932601 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvyšovájí kvality pregraduálního vzdělávání na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni
Popis výsledku v původním jazyce
Pregraduální příprava učitelů na fakultách vzdělávajících učitele je často vedena po dvou téměř oddělených liniích, jednak oborová příprava, která cílí na obsah učiva a pak pedagogicko-psychologický základ vzdělávání, kdy tyto složky často nepoužívají ani jednotný pojmový aparát. Je tedy nezbytně nutné úzce propojit linii: VŠ učitel – student (budoucí učitel) – učitel ve škole; a přípravu budoucích učitelů cílit na školní praxi ve třídě, s tím, že dojde k propojení obsahu učiva, oborové didaktiky a obecné pedagogiky a psychologie. Příspěvek se zabývá návrhem konkrétního řešení na Fakultě pedagogické v Plzni.
Název v anglickém jazyce
Improving the quality of undergraduate education at the Faculty of Education at the University of West Bohemia in Pilsen
Popis výsledku anglicky
Undergraduate teacher training teachers on the basis of vocational training is often directed two almost separate lines, the training curriculum for the target pedagogical and psychological basis and then, when these components often don't even use a single conceptual apparatus. It is essential to closely link the line: University teacher – student (future teacher), a school teacher, and prepare future teachers to target school practice in class, with the link didactical curriculum content, professional and general education and psychology. The article deals with a specific solution at Faculty of education in Pilsen.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů
ISBN
978-80-213-2784-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
16-24
Název nakladatele
Institut vzdělávání a poradenství ČZU v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Tatranská Štrba
Datum konání akce
23. 3. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—