Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STUDENT UČITELSTVÍ UPROSTŘED PROMĚN ŠKOLNÍHO KURIKULA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F07%3A63505113" target="_blank" >RIV/70883521:28150/07:63505113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    STUDENT UČITELSTVÍ UPROSTŘED PROMĚN ŠKOLNÍHO KURIKULA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V diskusně pojatém příspěvku se autor pokouší odpovědět na tyto otázky: 1. Jak lze charakterizovat vztah učitel - kurikulum? 2. Které okolnosti zejména ovlivňují situaci studenta uprostřed kurikulárních změn? 3. Jaké místo zaujímá pojem kurikulum ZŠ v pedagogické přípravě budoucích učitelů? 4. Jaké kompetence vyžadují od studenta učitelství změny kurikula? 5. Postačují budoucímu učiteli pouze odborné a pedagogické znalosti? 6. Jak zapojovat budoucí učitele do proměn školního kurikula? 7. Jak propojovatteorii a praxi? 8. Do jaké míry umožňuje strukturované učitelské studium propojovat odbornou a pedagogicko-psychologickou složku? 9. Do jaké míry umožňuje strukturované učitelské studium propojovat odbornou a pedagogicko-psychologickou složku?

  • Název v anglickém jazyce

    A Pedagogy student in the centre of the school curriculum transformation

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper presented to a discussion the author attempts to answer the following questions: 1. How can the relationship teacher - curriculum be characterised? 2. What circumstances primarily influence the situation of a student amid curricular transformation? 3. What position is occupied by the term primary school curriculum in teacher training? 4. What competences are required of student teachers due to the curricular changes? 5. Is the knowledge of a subject and educational theory sufficient for future teachers? 6. How to involve future teachers into the process of school curriculum transformation? 7. How to combine theory and practice? 8. To what extent does the structured teacher training enable to link the subject specific and educational-psychological component? 9. What questions are important in teacher education?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Josef Maňák, Tomáš Janík (ed.). Absolvent základní školy

  • ISBN

    978-80-210-4402-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    20-30

  • Název nakladatele

    Brno: MSD, spol. s r. o., Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku