Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140240" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.
Název v anglickém jazyce
University teacher and his role in education in the context of education for sustainable development
Popis výsledku anglicky
In recent years teacher education has become a subject of great interest, mainly due to improvement of the training of future teachers. So far, mainly directed to the curriculum courses, we studied the ratio of individual disciplines and pedagogical- psychological disciplines , or the ratio of theory and practice. At the present time it looks at the entire complex of problems relating to themselves and university teachers (educators of future teachers). In a comprehensive assessment of university teacher preparing future teachers need to realize that it is preparing for the implementation of the current concept of education. It is now also part of education for sustainable development.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Roly vysokoškolského učitel'a v procese vzdelávania Pedagogica Actualis III.
ISBN
978-80-8105-373-3
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
32-37
Počet stran knihy
267
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—