Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140240" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolský učitel a jeho úloha v procesu vzdělávání v kontextu se vzděláváním k udržitelnému rozvoji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání budoucích učitelů se stává v posledních letech předmětem velkého zájmu a to především z důvodu zkvalitňování přípravy budoucích učitelů. Doposud se převážně směřovalo ke kurikulu studijních programů, sledoval se poměr jednotlivých disciplín apedagogicko-psychologických disciplín nebo poměr teorie a praxe. V současné době se však sleduje celý komplex problémů, jež se týkají i samotných vysokoškolských učitelů (tedy vzdělavatelů budoucích učitelů). Při komplexním posuzování vysokoškolského učitele připravujícího budoucího učitele je nutné si uvědomit, že je připravují pro realizaci současné koncepce vzdělávání. Její součástí je dnes i vzdělávání k udržitelnému rozvoji.

  • Název v anglickém jazyce

    University teacher and his role in education in the context of education for sustainable development

  • Popis výsledku anglicky

    In recent years teacher education has become a subject of great interest, mainly due to improvement of the training of future teachers. So far, mainly directed to the curriculum courses, we studied the ratio of individual disciplines and pedagogical- psychological disciplines , or the ratio of theory and practice. At the present time it looks at the entire complex of problems relating to themselves and university teachers (educators of future teachers). In a comprehensive assessment of university teacher preparing future teachers need to realize that it is preparing for the implementation of the current concept of education. It is now also part of education for sustainable development.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Roly vysokoškolského učitel'a v procese vzdelávania Pedagogica Actualis III.

  • ISBN

    978-80-8105-373-3

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    32-37

  • Počet stran knihy

    267

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly