Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jaké jsou postoje žáků k použití měřicích přístrojů ve výuce chemie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F09%3A10001140" target="_blank" >RIV/00216208:11310/09:10001140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jaké jsou postoje žáků k použití měřicích přístrojů ve výuce chemie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o zkušenostech při začleňování měřicích přístrojů do experimentální části hodin chemie. Experimentování s pomocí přístrojů bylo prováděno během školního roku 2008/2009 na dvou středních školách gymnaziálního typu, celkově ve čtyřech třídách. V přírodovědných třídách víceletého gymnázia mohla být experimentální činnost široce uplatněna a ukázalo se, že žáci vnímají moderní techniku v experimentování příznivě a není pro ně problém ovládnout technickou část výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    What are the Students? Attitudes to Using Measuring Device in Chemistry Lessons?

  • Popis výsledku anglicky

    Following contribution briefly describes the experience with implementing the measuring devices (microcomputer-based laboratory) into chemistry curriculum at two general upper secondary schools in Prague. The devices and experiments were used in four classes, three of them with strengthened science subjects. The survey showed the students, even less motivated, accept the technology with no problems. Eventual problems arise with understanding the subject of experiment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX. (2. část: Přehledové studie a krátké informace)

  • ISBN

    978-80-7041-839-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    GAUDEAMUS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku