Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Example of project oriented education in the subject Construction practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001101" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Example of project oriented education in the subject Construction practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the contribution there is described an example of project oriented education in study program Teaching of technical subjects. As topic was selected the solution of strength design of the construction of lifting device invented for manipulation with the containers. This problem is solved for setting up task and connected exercise Construction training and practice The contribution shows experience concerning organization, efficiency of education and assessment process and students feedback in the areaof education and assessment.

  • Název v anglickém jazyce

    Example of project oriented education in the subject Construction practice

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution there is described an example of project oriented education in study program Teaching of technical subjects. As topic was selected the solution of strength design of the construction of lifting device invented for manipulation with the containers. This problem is solved for setting up task and connected exercise Construction training and practice The contribution shows experience concerning organization, efficiency of education and assessment process and students feedback in the areaof education and assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2nd international science symposium Technical creativity in schools curricula with the form of project learning- From idea to product

  • ISBN

    86-7735-071-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    76-78

  • Název nakladatele

    Faculty of Education

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku