Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exkurze jako alternativní prostředek pro přírodovědné vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10079209" target="_blank" >RIV/00216208:11310/10:10079209 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Exkurze jako alternativní prostředek pro přírodovědné vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V didaktické části pregraduální přípravy učitelů chemie nezbývá zpravidla mnoho času pro uplatnění odborné exkurze jako alternativní formy přírodovědného vzdělávání. Přesto právě exkurze dokáže velmi vhodně propojit teoretickou složku výuky s praktickoua integrovat poznatkovou strukturu žáků z více oborů. V příspěvku jsou prezentovány vybrané materiály z úspěšně realizovaných exkurzí se studenty učitelství chemie na KUDCH UK v Praze, PřF v posledních letech.

  • Název v anglickém jazyce

    Field trips as a Science Education alternative means

  • Popis výsledku anglicky

    The training of chemistry teachers usually remains only little time for exercise training trips as an alternative form of science education. Scientific field trips are able to integrate theoretical instructions with practical components of teaching verywell. Students can integrate knowledge base structure from multiple disciplines. In the paper are presented some of the materials from successfully realized field trips with students of teaching chemistry at Charles University in Prague, Faculty of Science.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků - 8. ročník konference Alternativní metody výuky 2010

  • ISBN

    978-80-7435-043-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    30. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku