Využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA0900RRW" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A0900RRW - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17310/08:A1000RRW
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možností využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie jako spolupráce s učiteli z praxe, inovace studijních předmětů apod.
Název v anglickém jazyce
Use of new approaches to the undergraduate training of the chemistry teachers
Popis výsledku anglicky
The contribution is aimed at a use of new approaches to the undergraduate training of teachers at the Chemistry Department, Faculty of Sciences, University of Ostrava. Primarily, the fields of methods (training of the integrated teaching - project education and possibility of use of the integrated teaching) and the field of forms are discussed. Of course, the close co-operation with teachers in the practice is taken into consideration mainly in connection with new school reforms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vedy o výchove a vzdelávání
ISBN
978-80-8082-182-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
292
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF TU
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice, SK
Datum konání akce
12. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—