Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10090033" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10090033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/teply_prispevek.pdf" target="_blank" >http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/teply_prispevek.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivní, flexibilní programy jsou jednou z možností, kterou může učitel využít pro rozšíření a prohloubení chemického kurikula na středních školách. Tyto programy vznikly a dále vznikají na Katedře učitelství a didaktiky chemie. Jejich nedílnou součástí jsou videonahrávky chemických experimentů, které mohou hrát velmi důležitou roli v různých fázích vzdělávacího procesu. Použití každé videonahrávky předchází dlouhý proces výběru, testování, optimalizace, vlastního natáčení, postprodukčních úprav atd., který má zajistit její co možná nejefektivnější zakomponování do programu a zároveň nejvyšší možný přínos pro uživatele programu i při samostatném použití.

  • Název v anglickém jazyce

    VIDEORECORDINGS AS A PART OF INTERACTIVE, FLEXILBLE PROGRAMS

  • Popis výsledku anglicky

    Interactive, flexible programs help teacher to enrich chemical curriculum at secondary schools. These programs originated at Department of Teaching &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp; Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague and are still being developed. Their integral part are videorecordings of chemical experiments. They can play a very significant part in different phases of chemical curriculum acquiring. The application of each videorecording is preceded by a longprocess of selecting, testing, optimizing, recording etc. This has to ensure that the integration of a videorecording as well as its benefits to the user will be maximized.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference)

  • ISBN

    978-80-7435-104-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    28. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku