VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10090033" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10090033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/teply_prispevek.pdf" target="_blank" >http://everest.natur.cuni.cz/konference/2011/prispevek/teply_prispevek.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Interaktivní, flexibilní programy jsou jednou z možností, kterou může učitel využít pro rozšíření a prohloubení chemického kurikula na středních školách. Tyto programy vznikly a dále vznikají na Katedře učitelství a didaktiky chemie. Jejich nedílnou součástí jsou videonahrávky chemických experimentů, které mohou hrát velmi důležitou roli v různých fázích vzdělávacího procesu. Použití každé videonahrávky předchází dlouhý proces výběru, testování, optimalizace, vlastního natáčení, postprodukčních úprav atd., který má zajistit její co možná nejefektivnější zakomponování do programu a zároveň nejvyšší možný přínos pro uživatele programu i při samostatném použití.
Název v anglickém jazyce
VIDEORECORDINGS AS A PART OF INTERACTIVE, FLEXILBLE PROGRAMS
Popis výsledku anglicky
Interactive, flexible programs help teacher to enrich chemical curriculum at secondary schools. These programs originated at Department of Teaching &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp; Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague and are still being developed. Their integral part are videorecordings of chemical experiments. They can play a very significant part in different phases of chemical curriculum acquiring. The application of each videorecording is preceded by a longprocess of selecting, testing, optimizing, recording etc. This has to ensure that the integration of a videorecording as well as its benefits to the user will be maximized.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference)
ISBN
978-80-7435-104-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Název nakladatele
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
28. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—