Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Working with a course book and the curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952288" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952288 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/9781118784235.eelt0208" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1002/9781118784235.eelt0208</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/9781118784235.eelt0208" target="_blank" >10.1002/9781118784235.eelt0208</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Working with a course book and the curriculum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Course books, usually referred to as language‐teaching materials, consist of a range of language‐teaching and learning tools. They generally serve an important function in the ELT world and are an integrative part of many language programs. Similarly, curricula serve an important function in the ELT world and are an indispensable element of effective language programs because they set the specifications of language instruction. The relationship between a course book and a curriculum takes on various forms and depends on many teaching and context‐driven variables. The most direct one is that of the correlation between the contents and quality of the course book and the contents and quality of the curriculum.

  • Název v anglickém jazyce

    Working with a course book and the curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    Course books, usually referred to as language‐teaching materials, consist of a range of language‐teaching and learning tools. They generally serve an important function in the ELT world and are an integrative part of many language programs. Similarly, curricula serve an important function in the ELT world and are an indispensable element of effective language programs because they set the specifications of language instruction. The relationship between a course book and a curriculum takes on various forms and depends on many teaching and context‐driven variables. The most direct one is that of the correlation between the contents and quality of the course book and the contents and quality of the curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    The TESOL Encyclopedia of English language teaching. Volume II

  • ISBN

    978-1-118-78422-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    953-958

  • Počet stran knihy

    770

  • Název nakladatele

    John Wiley &amp; Sons, Inc.

  • Místo vydání

    Hoboken, NJ: USA

  • Kód UT WoS kapitoly