Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biochemistry Games: AZ-Quiz and Jeopardy!

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10098977" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10098977 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1021/ed100231r" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1021/ed100231r</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1021/ed100231r" target="_blank" >10.1021/ed100231r</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Biochemistry Games: AZ-Quiz and Jeopardy!

  • Popis výsledku v původním jazyce

    AZ-Quiz and Jeopardy! are games designed to support and diversify chemistry instruction at the high school level. Both games were created in MS PowerPoint, which is an easily accessible and controllable instrument that enables the creation of engaging animation. The use of games helps students to practice material already covered in class, providing them with a fun and entertaining form of review. The questions in both of these games come from the following areas: Basic Metabolism of Carbohydrates, Peptides, Lipids; Nucleic Acids and Biological Cells.

  • Název v anglickém jazyce

    Biochemistry Games: AZ-Quiz and Jeopardy!

  • Popis výsledku anglicky

    AZ-Quiz and Jeopardy! are games designed to support and diversify chemistry instruction at the high school level. Both games were created in MS PowerPoint, which is an easily accessible and controllable instrument that enables the creation of engaging animation. The use of games helps students to practice material already covered in class, providing them with a fun and entertaining form of review. The questions in both of these games come from the following areas: Basic Metabolism of Carbohydrates, Peptides, Lipids; Nucleic Acids and Biological Cells.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Chemical Education

  • ISSN

    0021-9584

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    88

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    432-433

  • Kód UT WoS článku

    000288642900018

  • EID výsledku v databázi Scopus