Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105504" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10105504 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ntvv.upol.cz/konference/137/" target="_blank" >http://www.ntvv.upol.cz/konference/137/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní prezentační a didaktická technika patří v dnešní technické době mezi základní vybavení každého vzdělávacího zařízení - od mateřské školy po školu vysokou. Dostupnost a vybavenost není na všech úrovních vzdělávacího systému stejná, nemalý vliv mái geografická poloha školy. Podíl zařazování didaktické techniky a elektroniky do vzdělávacího procesu stále roste, někdy bohužel na úkor osobního styku žáků a učitelů. Na druhé straně je však umožněno využití různých interaktivních učebních pomůcek - aťjiž z komerční distribuce nebo z vlastní dílny pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison od school facilities in educational technology and its involvement into teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Educational technologies are nowadays essential on all levels of the educational system - from nursery schools to universities. Availability and facilities are not found on all levels of the educational system the same. The geographical location of school can have great influence on it, too. The proportion of using technologies in the educational process is still growing, unfortunately sometimes at the expense of personal contact between students and teachers. On the other hand, it allows the use of various interactive teaching tools - either from commercial distribution or from teachers' own workshops.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule

  • ISBN

    978-80-244-2941-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    48-53

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    15. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku