Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Státní maturita z chemie - příprava a realizace.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105780" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10105780 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.chemicke-listy.cz/docs/full/2011_10_786-796.pdf" target="_blank" >http://www.chemicke-listy.cz/docs/full/2011_10_786-796.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Státní maturita z chemie - příprava a realizace.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou uvedeny nejdůležitější etapy přípravy nové maturity z chemie v České republice v období 2000-2011. Ukazuje vývoj nové maturity na středních školách v souvislosti s reformou vzdělávání a popisuje současný stav. Analyzuje obsah katalogů požadavků k maturitní zkoušce z chemie, význam Sbírky úloh pro společnou část maturitní zkoušky z chemie a dalších materiálů, které v tomto období v souvislosti s přípravou nové maturity vznikly. Ukazuje výsledky řešení souborů maturitních úloh, uvádí příklady úloh pro různé tematické okruhy a jednotlivé stupně osvojení učiva a podrobně uvádí analýzu výsledků vybrané úlohy. Závěr článku je věnován realizaci první státní maturity v r. 2011.

  • Název v anglickém jazyce

    National school-leaving examination in chemistry - preparation and implementation

  • Popis výsledku anglicky

    Preparation of new secondary school-leaving examination in chemistry at secondary schools in the Czech Republic in 2000-2011 is described. The article shows the development of new secondary school-leaving examination in connection with the educational reform and also mentions the current state. The article gives the requirements of previous school-leaving examination and stresses the importace of the collection of topics for the common part of the examination and other related materials. It also deals with collection of solutions to problems, examples of problems for various thematic areas and the specific degrees of curriculum acquisition. The conclusion concerns the realisation of the national school-leaving examination in 2011.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    105

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    786-796

  • Kód UT WoS článku

    000296266700009

  • EID výsledku v databázi Scopus