Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování biochemických pochodů pomocí prezentací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106242" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10106242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování biochemických pochodů pomocí prezentací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nové didaktické pomůcky vhodné pro modelování biochemických pochodů a procesů, které by měly zefektivnit výuku biochemie jak na gymnáziích, tak i na některých středních školách, mohou být PowerPointové prezentace. Díky své jednoduchosti a dostupnosti nabízejí spoustu zajímavých možností pro zkvalitnění nejen výuky biochemie. Prezentace nabízejí možnosti ve vytvoření zajímavých sekvencí snímků nebo jejich animací, které si může sám učitel z předlohy vytvářet a zároveň tím využít počítač jako pracovní nástroj pro zkvalitnění procesu vyučování. Cílem je především zvýšení motivace pro výuku biochemie jak u žáků tak i u učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling biochemical processes through presentations

  • Popis výsledku anglicky

    New teaching aids suitable for modeling biochemical processes, which can do biochemistry education more effective at secondary schools, may be PowerPoint presentations. Because of theirs simplicity and accessibility they offer many interesting possibilities for improvement of teaching biochemistry. Presentations offer possibilities in creating interesting sequence of images or animations. Teacher can use the computer above that as a tool for improving the teaching process. The aim is to increase motivation for learning chemistry for both students and even teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výuka chemie a informační technologie

  • ISBN

    978-80-7435-111-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    73-79

  • Název nakladatele

    GAUDEAMUS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    23. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku