Žijeme s nadáním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130155Z" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130155Z - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žijeme s nadáním
Popis výsledku v původním jazyce
V současnosti se do popředí zájmu stále zřetelněji prosazuje problematika přítomnosti nadaných žáků ve školách na všech jejích stupních. Je potřeba, aby se s fenoménem nadání aktuálně seznámila pedagogická veřejnost jak v průběhu pregraduální přípravy, tak v praxi. Jako učitelé bychom měli umět odpovědět na otázky, zda umíme učit nadané žáky, jak jim můžeme pomoci k dosahování optimálních studijních výsledků nebo jakou podporu potřebují sami učitelé nadaných žáků. Monografie nabízí nejen odpovědi na mnohé otázky, ale také další pohledy na vývoj a specifika nadaných jedinců.
Název v anglickém jazyce
Living with Talent
Popis výsledku anglicky
The issue of gifted students? presence in schools is at the present in forefront of our interest. For teachers there is a need to be familiar with the phenomenon of gifted students during undergraduate training and in practice. As teachers, we should beable to answer the question of whether we can teach gifted students how we can help them to achieve optimal academic performance, or what kind of support needed by teachers of gifted students. The monograph not only offers answers to many questions, butalso offers other perspectives on development and specifics of gifted individuals.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-137-4
Počet stran knihy
101
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—