Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA11011ES" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A11011ES - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů a studentů na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně žáků nadaných. Učitelé potřebují pro práci s nadanými žáky vhodné přístupy, které rozvíjejí jejich talent. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumů, zaměřených na možnosti rozvoje nadání, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted children in reforming education - can we teach them?

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers and students concerning pupils with special educational needs, specifically of gifted pupils. For work with talented pupils teachers need sufficient amount suitable approaches developingtalent of these pupils. The contribution presents results of the research aimed to development possibilities of talent that teachers offer to gifted students in connection with demands of Framework educational programme for elementary education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí - Sapere Aude 2011.

  • ISBN

    978-80-904877-2-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    674

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec králové

  • Datum konání akce

    21. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku