Využití videotréninku v profesní přípravě studentů učitelství biologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10110012" target="_blank" >RIV/00216208:11310/11:10110012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití videotréninku v profesní přípravě studentů učitelství biologie
Popis výsledku v původním jazyce
Videotrénink představuje moderní metodu pro nácvik a osvojování efektivní komunikace a prezentačních dovedností. Tento příspěvek představuje výsledky výzkumu využitelnosti metod videotréninku při vzdělávání budoucích učitelů biologie.
Název v anglickém jazyce
Biology trachers video training
Popis výsledku anglicky
Video training represents a modern method usually used to practice the development of effective communication and presentation skills. This contribution presents the results of research examining the possibilities of the video training use in education of future biology teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference celoživotního vzdělávání ICOLLE 2011 [CD ROM]
ISBN
978-80-7375-535-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
117-124
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—